Jag tävlar om HV polo elr JWS <3

Hastochpownii.myshowroom.se annårdnar detta! :)
Länk : http://hastochpownii.myshowroom.se/hv-polo-jws-%e2%99%a5/
Kram / Venla

Skola imorn :[

Hej på er !
Det har ju varit Lena Kamensky träning i helgen, i lö så hoppade jag Mary å det gick bra. Det var markarbete å det är det vi behöver träna på så det var toppen. För hoppa de kan hon vi behöver bara lära känna varandra bättre innan vi ger oss på en bana på kankse 1m elr 110. Vi har hoppat enstaka på 1m redan å det går jätte bra. Det är mera vägarna å lite sånt som gäller nu.
På sö så var det bana å då tog jag Iddy gick bra där också men måste värkligen få upp hennes kondis. Hon har fallit ur lite just nu när betet är slut och lite så så vi måste bara komma igång igen så blir det toppen. Men hon ska få ta det lungt med hoppningen ett tag och bara smälta allt hon lärt sig hade vi tänkt oss. :)
Lite bilder fårn helgen kommer imorrn, nu så blir det sängen som jag längtat på. Är riktigt trött. ;)
Detta är från lördagen :)

Outfit 1 till Mary

Hej!
Nu var det ett bra tag sedan jga skrev. Men har inte tid som sagt. Mycket med hästarna å det nu. Men nu så är nästan alla tävlingar slut ;[ bara några klubbtävlingar och någon lokal. Men det blir perfekt för Mary och mig, vi behöver öva lite mer, lixom bara försöka hitta varandra. :)
I helgen är det Lena träning som jag ser framimot! Ska ha Mary på lö som är markarbete, för Mary behöver öva på markarbete för det är de hon gkort minst. På söndag ska jag ta Iddy, då blir det hoppning på LA nivå ungefär skulle jag tro. Beror ju på vad vi gör såklart ;) Jag ska försöka skriva hur det gick och lägga ut bilder på måndag ;)
Funderar lite på vilken outfit jag ska ha på Mary. Är lite kär i JW saker just nu (a)
Är helt kär i det här schabraket med denna luva till. Skulle inte Mary vara skit snygg i detta? :o
Å min utrustning till de tänkte jag...
Vad tycks? tänk att allt ska läggas ihop ;)
Ska försöka samla till framförallt JW schabraket och luvan, pappa sa att han kunnde betala stövlarna om dom kostade runt typ 1500. Så jag ska försöka hitta ett par röda begangnade  rött. Jag har ju oftast röda saker till mina hästar så då skulle det inte vara helt fel med röda stövlar ;)
Första tävlingen <3
Länk : http://www.youtube.com/watch?v=RhtqcY5G2tM

Jag tävlar om ett JW schabrak i samarbete med chevalridsport

www.chevalridsport.se

RSS 2.0