NIX

Här kommer några bilder från idag när han kom, jag skriver mer imorgon!

OJOJ

Transport gubben ringde nyss och han var ungefär bara 20 minuter bort! SNART SÅ

Bara nån timme kvar..

Snart så anländer nya stjärnan här. Det känns som att tiden står still jst nu, men de är bara någon timme kvar. kommer lägga ut lite bilder och så senare när jag hunnit fota honom!

SNART

Nu så har nog ponnyn åkt hemmifrån! Han skulle åka vid 7-8 tiden. Jag längtar så otroligt mycket, det kommer att komma massor av bilder på honom. Han ser lite speciell ut med sina små prickar på rumpan och rosa vid ögat. Men han är värkligen jätte söt!
Men nu så ska man börja ta på sig jackan å så, för nu äre sokola..
dagen kommer gå långsamt när man längtar så mycke!

Snart!

Hann inte blogga innan träningen så det blir först nu.
Mary gick superfint, hon lyssnade bra och var piiigg!


Imorgon kommer denna snygging!
Gick igenom besiktningen och allt är klart. Han lastas någon gång vid 7-8 tiden på morgonen och borde vara framme vid 4-6 tiden sen lite senare!
LÄNGTAR


Snygg häst

Nu så har man äntligen kommit in efter longering av Mary och Tyara, jag och mamma hann även fixa lite av sommarhagen. Men jag årkade ungefär halva sen dog jag, eftersom jag mockar, fixat hö, fyllt på vatten, och mortionerat hästar.
Så mamma är ute och gör klart allting, tack mamma!
tok ponny..
Imorgon så blir det hoppträning, då får lilla Mary följa med. Det var faktiskt ett tag sedan jag hoppade henne. Så de ska bli riktigt kul!

Longera snyggingen

Idag så tänkte jag göra Mary lite snygg och longera henne på engen. Tänkte även ta med kameran och knäppa några kort!
Ska linda hennes ben och lägga på nya sponsor schabraket!
Tror hon kommer vara super fin i det. Men först så blir det mat och lite prat med mamma.
Men jag lägger ut bilderna redan ikväll!
LB+5 i Vännäs

Årkar man?

Jag vill så gärna blogga och lägga upp bilder, men det blir alltid att jag inte årkar..
Jag hatar mig själv för att jag är så lat. Jag skulle värkligen vela ha en blogg..
Jag ska försöka nu att hålla igång den. Det ska nog bli roligare nu när tävlingarna är ingång och så..
Mary i Vännäs, senaste tävlingen<3

RSS 2.0