Tävling men Ostara <3

Hej hej:D<3

Snart far vi iväg med ostara till vännäs och hoppar 80 och sen 90.
Jag tror det kommer gå bra, det är en liten klubbis men det spelar ingen roll :]

Idag blev jag helt överlicklig när pappa å mamma sa att jag äntligen fick köpa mitt älskling schabrak Scapa sport :D
Det är det röda gammla modellen som är skit snyggt<3
Love it<3

aja nu måste jag gå och göra iårdning min häst, ha de bra<3



Är det inte det finaste schabraket ever?! :D<3 jag är kär<3

De var ett tag sen ;[

Hej!

De var ett himla tag sedan jag bloggade. Å de är tack vara skolan ;[
Och så måste jag rida typ 4 hästar efter skolan, så jag hinner inge mycke. De är däför jag inte har bloggat. Men då har jag tänk att jag kan blogga på helgerna, med då är det ju tävling. Som i går, då var vi fortfarande i Älvsbyn.

I Älvsbyn gick det sådär, hon blev havre förgiftad för att vi gav henne för mycket havre, hon fick gallor och sånt. Å hon blev skit seg! (hon travhoppade typ en hel 1m bana)
Men sen sista dagen då hade vi kommit på att det var därför hon var seg (eftersom det har hänt en hånh förut vi gav henne mycke havre) Men så sista dagen fick hon inge havre alls å då  vra gallorna borta och hon var pigg! Så då nollade vi våran andra LA och vi kom två då<3 Duktiga älsklingen. Det var en tre kombination, och den klrade hon gallant. Vi har bara tränat tre kombitation 1 enda gång, men hon hoppade som att hon inte hade gjort något annat<3 Hon är så duktig älsklinge Iddy<3
Å vi kom även 3:a i cupen! då tävlade man mot B-ponny, C, och D-ponnysar. Så jag tyckte det var jätte roligt, trodde värkligen inte att jag skulle ens vara i närhetan av prispallen eftersom man tävlade mot alla...<3 Men Iddy fixade det trotts havre chocken. Hon är nå sjukt duktig. Tänk att hoppa 1m bana med typ magvärk och allt. Å hon hoppade ALLT hon stannade inte en gång trot att hon kom mot en trippelbarr i trav, hon hoppade!<3 om man säger hoppa så hoppar hon värkligen<3

Vi köpte ett par pack skydd åt Mary också efter som hon är unghäst måste hon ha speciella;]
Eftersom jag har tid att blogga nu, är för att vi har studei dag!!:D <3

Aja, nu så blire frukost oc soffan:]<3

Ha de bra, och jag ska försöka blogga oftare<3

RSS 2.0